Bent u geïnteresseerd in deze dienst? Neem dan contact met ons op via 0317 47 12 31 of vul het contactformulier in.

Mystery shopping

DIRECT COMMERCIEEL RESULTAAT
DOOR PRAKTISCH INZICHT VIA MYSTERY SHOPPING

Hoe realiseren we bij onze klanten een hoger bonbedrag en meer klantentrouw? Zijn uw medewerkers op de juiste manier en met passie met hun vak bezig? En, misschien nog wel belangrijker, voelt een klant een “warm” welkom, wordt er naar hem of haar geluisterd, worden de producten op een enthousiasmerende manier gepresenteerd en wordt er ook iets extra's gedaan? Dat wordt inzichtelijk door het bezoek van onze mystery shoppers. Wat gisteren en vandaag goed genoeg is, zal dat morgen niet meer zijn, dus samen werken aan continue verbetering.

Wanneer u een mysteryshop onderzoek inzet, komen al vrij snel diverse verbeterkansen aan het licht. Een mystery shopper doet zich voor als een alledaagse klant van uw winkel en doorloopt het gehele verkoopproces. Alle waarnemingen worden achteraf zorgvuldig voor u vastgelegd in een waardevol rapport. In dit rapport kunt u precies lezen hoe u scoort en waar uw verbeterpunten liggen op het gebied van kennis, service en klantgerichtheid.

 

Wat levert het op?

  • Inzicht in hoe klanten een bezoek aan uw vestiging(en) ervaren
  • Inzicht in aspecten die goed gaan en aspecten die beter kunnen
  • Inzicht in de performance van uw vestigingen (benchmark rapportages)
  • Inzicht in top- en bottom vestigingen
  • Inzicht in de mate waarin uw organisatie bezig is met beter worden

Hoe werkt het?

  • U kiest hoeveel mystery bezoeken u wenst en in welke periode
  • U kiest voor een mystery bezoek zonder of met directe terugkoppeling aan de lokale verantwoordelijke in de vestiging
  • Bij inschrijving ontvangt u een bevestiging van uw bestelling via de mail en binnen een week wordt contact met u opgenomen om de in te zetten cases, de bezoeklocaties en planning af te stemmen
  • Na afloop van de bezoeken ontvangt u de rapportages in PDF van de metingen en een benchmarkoverzicht

Wat zijn de mogelijkheden?
A. 1 mystery bezoek (basisprijs): € 110
B. 2 mystery bezoeken per vestiging (0- en 1- meting) € 210
C. 1 mystery bezoek met directe feedback € 135
D. 2 mystery bezoeken per vestiging met feedback € 265

 

Daarom FOODBASE!
Bij ons wordt u bezocht door professionele mysteryshoppers. Een vast team van gespecialiseerde adviseurs, die de mysteryshop bezoeken uitvoeren. Zij beschikken minimaal over een hbo opleiding en ze hebben relevante ervaring in training/coaching in zowel de ambachtelijk vers als de retail. Voorafgaand aan een mysteryshop project vindt er een instructie en ijkmeting met de adviseurs plaats om hen voor te bereiden op uw specifieke situatie en wensen. Dit kan ook gezamenlijk met u als opdrachtgever. Op deze manier borgen we dat alle adviseurs op dezelfde manier meten en beoordelen. Daarnaast heeft ons team een landelijke dekking waardoor er altijd iemand bij u op bezoek komt die, net als uw klanten, de taal spreekt van uw regio.

"Verkoopmedewerkers zijn de schakel tussen de organisatie en de klant. Het is dan ook belangrijk om deze medewerkers regelmatig te toetsen en te begeleiden om tot een betere prestatie te komen.”

Jasper Kuitems
Marketing & Positionering

Jasper@foodbase.nl